niedziela, 3 stycznia 2016

#5 portret

 Kilka miesiecy temu, wyslalam 3 moje prace na ogolnopolski konkurs fotograficzny.
Nie liczylam na wiele, praktycznie na nic, po jakims czasie kompletnie wylecialo to z mojej glowy, ku mojemu zdziwieniu jury odezwalo sie do mnie. Po 2 miesiacach od wyslania zdjec, poproszono mnie o doslanie jeszcze kilku, poniewaz jestem jedna z kandydatek do otrzymania wyroznienia w kategorii "PORTRET" 
Bylam niesamowicie zaskoczona, zwlaszcza, ze do konkursu zglosilo sie kilka tys. osob. 
Niebawem zostana ogloszone wyniki. 
Nie potrzebuje wygranej do szczescia, bo to, ze juz ktos mnie zauwazyl to ogromny krok w przod i wielki kopniak motywacyjny! 
Powoli do celu, czy jakos tak.


Nizej tematycznie, portretowo.





model - Oskar Bogacz 
lat 5



    
modelka - Magdalena Kolarska
lat 17




modelka - Iwona Socha
lat 19


social media

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz